tisdag 17 maj 2011

Mr. X

Jag känner en kille som jag gillar.

Problemet är att jag inte vet vad han känner. Och jag vågar inte säga att jag gillar honom... för vi träffas nästan varje dag. På jobbet. Och om det händer nåt mellan oss som sen tar slut kan det blir jättejobbigt och jag gillar verkligen mitt jobb etc. etc. Vad fan gör man?? Vi är kompisar. Typ. Och det har hänt lite grejer mellan oss, menneeh... Jah. Där tar det slut. Så fort jag skickar ett sms som indikerar att jag vill vara mer än kompisar typ "Jag saknar dig" så svarar han inte. Är jag dum i huvvet om jag säger att jag inte fattar vad han menar? Om han inte vill nåt kan han väl säga det??? Jag skulle inte ta illa upp, just nu vill jag hellre ha ett brutalt ärligt svar än att gå runt och förgäves försöka fatta vad snubben menar med dessa "signaler". Blir galen!

Inga kommentarer: